Post by elseipenquole on Feb 20, 2022 17:26:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator poäng ▞▞▞
▞▞▞ Grand Theft Auto: Vice City 2022 version ▞▞▞
Blir tråkigt när alla nivåer är klara. coolt spel dock, defo skulle rekommendera någon att skaffa detta.
Grand Theft Auto: Vice City Аркады ekf
Bbrrrraaaa
Bara inte bra. Grafiken är inte så bra som alla dessa andra recensioner säger att de är... och jag spelade det här på en S9+, kontrollerna svarade inte medan jag försökte hoppa och skjutkontrollerna är hemska. Bokstavligen fick detta återbetalat efter att ha spelat i 5 minuter. Fruktansvärd.
det är en bugg eller något när jag skjuter någon i utskriftsuppdrag, kraschar det plötsligt som vad som är fel
Wow, jag kommer ihåg det här spelet för Playstation 2 när jag först kom ut och det är precis så jag minns det, det är bättre grafik än vad det var, det finns ett par hicka men jag tror att det kan lösas helt när du ändrar dina grafiska inställningar
Det är inte ör barn
Ett riktigt häftigt spel, även om vissa uppdrag är lite sexistiska. Jag önskar att jag hade den här på PC när den släpptes. Så bra med så många myter, legender och allt. Varför inte skaffa GTA V på Android också.
En väldigt rolig upplevelse. Jag spelade lite på min gamla PS2 men då tilltalade det mig inte. Men nu minns jag hur roligt det var och det här är en utmärkt port till mobilen.
Den klassiska GTA-upplevelsen du minns. Touchkontrollerna kan ta lite att vänja sig vid så jag rekommenderar att du använder en kontroller. Jag blev förvånad över hur mycket av spelet som portades till mobilen. En liten besvikelse att fusk inte stöds exakt...
Grand Theft Auto: Vice City Arkade cyew
Spelet låter mig inte avsluta hela historien. Spelet kraschar och en svart skärm visas och startar inte igen. Jag är väldigt besviken över att jag köpte det här spelet.
Sammantaget ett anständigt spel, skulle ha varit glad om grafiken och storyn var mer utvecklad, men om man tittar på tidslinjen när spelet utvecklades är det fantastiskt!
Jag har betalt det men den säger bara att jag har. Inte till tillräckligt med plats
グランド・セフト・オート・バイスシティ アーケード dtyb
Bra spel och allt men det kräver mycket arbete med kontrollerna, det är den här grejen den gör hela tiden där när jag kör den bara slumpmässigt svänger åt höger. Jag har haft samma problem med San Andreas i Bully men inte i närheten av så mycket som jag har haft med det här spelet. Trodde först att det var min telefon men det gjorde det på min gamla telefon också så det kan det inte vara. Bortsett från det är det samma roliga huvudvärk som det var tillbaka på PS2
Så många fel omgivningen är inte synliga förrän du kommer nära den analog joystick är för känslig moln spara är inte tillgänglig vänligen lös dessa problem i framtida uppdateringar gör det som San Andreas Jag har köpt det också och det är fantastiskt utan några buggar eller fel vänligen uppdatera den här appen eftersom min telefon körs på Android 11
Jag älskar det. Det är som att ha en playstation 2 eller xbox i min telefon. Idk varför folk är galna klagar därför. De borde ha vetat att spelet skapades för länge sedan, det råkar vara så att de gjorde det kompatibelt med Google Play vilket jag tycker är fantastiskt.! Jag önskar att de kunde göra detta med varje spel, då skulle jag inte ens behöva slösa bort mina pengar på att köpa ett system för 200 dollar. Det jag gillar med det här är att jag kan ta det överallt.
Coolt att se samma spel i telefonen.super smidigt och inget som heter uppvärmning..ingen batteriladdning...fortfarande för SAN ANDREAS...fantastisk optimering...även med flera grafikalternativ... riktigt bra jobbat rockstar . Sanandreas är bara slät
Inte vice stad som jag minns den. Jag måste bara koppla upp den gamla ps2:an för att gå tillbaka i tiden.
Jag har aldrig spelat det här spelet på någon annan plattform och på Android-plattformen är allt pekskärm och jag tycker att det är väldigt svårt att kontrollera avataren och flytta runt i miljön och att köra är ännu svårare att kontrollera fordonet. Det här spelet behöver verkligen ha en andra handkontroll eftersom pekskärmen är hemsk. Grafiken är fantastisk och ljudet är bra men att försöka kontrollera avataren är det svåraste med spelet och jag blir väldigt frustrerad när jag försöker spela det.
Fungerar ej på lollipop
Bra spel men jag har ett problem med kontrollerna igår när jag tog med spelet så fungerade kontrollerna men idag är det ett problem jag kan bara röra mig jag kan inte köra in i en bil och jag kan inte ens se mitt hälsonummer detta är ett problem i spelet nu jag vet inte om jag kan fixa det men jag ska försöka om det går att fixa sedan kommer jag att skriva om recensionen med dess totala poäng igen. Jag ska försöka fixa spelet
Det är ett coolt spel men det visar mig en svart skärm efter ett tag och jag kan inte fixa det
Cooking World Crazy Diner Mama არკადული tonx
Jag är säker på att spelet skulle ha varit fantastiskt, men av någon anledning kan jag inte ladda ner det på mitt so+ w64gb-minne. vid denna tidpunkt begär återbetalning men igen. Älskar spelet för vad det är från mitt minne av konsolversionen.
Grand Theft Auto: Chinatown Wars Lite - FormidApps
Appen kraschar efter 3 steg. Kan någon hjälpa mig med hur jag ska lösa problemet eftersom appen kraschar ofta. Vänligen ge råd
Recension Grand Theft Auto: Vice City, Playstation 2
Detta var en av de mest nostalgiska resan av gta-spel jag någonsin har spelat. Jag har spelat det här spelet 2009-2015 efter det att min dator inte fungerade ordentligt så efter 5 år fick jag tillbaka det här spelet och jag var så glad att jag spelade det på en annan konsol men fortfarande fungerar kontroller och andra saker väldigt smidigt undrade jag också om jag har slutfört hela det här spelet hur ska jag få tillbaka alla mina framsteg, men jag har inte nått dit jag var. Det här är så sorgligt. Jag önskar att jag skulle försöka göra.
spelet är bra och grafiken är på punkt. mitt problem var eftersom kontrollerna finns på telefonskärmen, det gör det allvarligt svårt att klara några uppdrag och svårt att köra rakt.
Ett fel inträffade i spelet, efter 25 uppdrag fanns det inga nya uppdrag längre. Och ja, jag vet om att köpa ett nytt företag för att fortsätta historien för nya uppdrag. Jag kunde inte köpa ett nytt hem också, när jag gick till hemmet visas normalt priset och det kommer att skriva ''köp'' ingenting hände, spelet gick helt sönder och måste starta ett nytt spel igen (vet inte om det här felet kommer att hända igen när jag når uppdrag 25 igen) spelet är fantastiskt❤️! Men uppdragsfelet förstörde det
Mycket dåliga kontroller. Ganska mycket förstör spelupplevelsen. Bry dig inte ens om att installera
Bästa GTA någonsin. Vissa funktioner och kontroller har blivit över från de många konsolutgåvorna. 1980-talets Miami är fortfarande vackert med den uppgraderade grafikmotorn.
Inga fotgängare lastar in i spelet när de kör runt. Detta gör spelet väldigt tomt och tråkigt. Skulle ge detta noll stjärnor om jag kunde.
GTA Vice City fullständig lista över alla fuskkoder på PC
Gta är bäst ingen brotest
Det här är det sista rockstar-spelet jag kommer att köpa på mobilen, 2:a gta-spelet jag har köpt och det här är det 2:a som är ospelbart på grund av buggar. De har helt glömt bort dessa spel, kommer aldrig att uppdateras igen och inga e-postmeddelanden till kundtjänst kommer att ge dig ett svar.
Grand Theft Auto - Vice City PS2
Bra spel, även på mobilplattform. Kraschar mycket dock!
Det är ett fantastiskt spel bara körkontrollerna behöver fixas
Det laggar ibland, när man sätter sig i fordon och när man gasar fullt. Annars funkar spelet utan problem. Flyter på som smör.
fantastiskt att spela en gammal favorit och bra valuta för pengarna. men 100% komplettering inte möjligt på Android. Två saker jag inte tror är möjliga: unika hopp och brandbilens sidouppdrag. Jag tror helt enkelt inte att det är möjligt med den avvisade funktionaliteten på kontroller. Jag fick ut min gamla ps3 för att se om det var jag och kunde göra hopp utan problem. Jag gillar att sikta på 100 % färdigställande och om jag inte kan uppnå detta är min motivation att spela mindre.
Ganska bra spel, väcker minnen. En sak de måste fixa är styrningen. Bilarna styr alltid åt höger vilket gör det svårt att köra ordentligt.